poniedziałek, 24 czerwca 2013

Osowiałam ;-)

Nie wiem co takiego mają w sobie sowy, że (prawie) wszyscy tak je uwielbiają?
Przyznać jednak muszę, że i ja zapałałam miłością do tych ptaszysk ;-)

Sowa z sercem w oprawie i na łańcuszku koloru antycznego brązu.
Łańcuszek dł. ok. 55cm, wisiorek ok. 3cm



Pierścionek z sową w ażurowej oprawie koloru antycznego brązu, na regulowanym pierścionku.
Szerokość ok. 2,5cm


 

Broszka z różową sową w oprawie koloru antycznego brązu.
Szerokość ok. 3cm, wysokość ok. 3,5cm


 

Turkusowa sowa w oprawie koloru antycznego brązu.
Szerokość ok. 3cm, wysokość ok. 3,5cm


 

Neonowe sowy w oprawie koloru antycznego brązu.
Długość z biglem ok. 3,5, szerokość zawieszki ok. 2cm 



 

5 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że ja tez osowiałam :) Śliczne znalazłaś te kaboszony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sowie cudeńka przepiękne są:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznosci :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te sowy są przecudowne <3 Najbardziej przypadła mi sowa na wisiorku z pierwszego zdjęcia, bardzo mi się podoba :) Turkusowa sowa, również bardzo mi się podoba. Tak właściwie to wszystko mi się podoba, więc powinnam raczej wymienić co mi się nie podoba, bo jest tego niewiele. No więc nie podobają mi się kolczyki :) Pozdrawiam serdecznie.

    przesolone-inspiracje.blogspot.com - Zapraszam na bloga o masie solnej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)