piątek, 26 lipca 2013

Sówki, sowy i sowiska ;-)

Sowy królują - to już wiem - dlatego sporo ich się u mnie pojawia...

Naszyjnik z rysunkową sową, oprawa i łańcuszek koloru antycznego brązu.
Łańcuszek dł. ok. 52cm, wisiorek ok. 3,5cm



Broszka - agrafka, a pod szkiełkiem sowa! Oprawa koloru antycznego brązu.
Szerokość całej broszki ok. 6,5cm, szerokość obrazka ok. 2cm



Sowia dama - broszka koloru antycznego brązu.
Szerokość ok. 2,5cm



Sowie koło pod szkiełkiem, ażurowa oprawa koloru antycznego brązu, na regulowanym pierścionku.
Szerokość ok. 2,5cm



Długie bigle i zawieszki z turkusowymi sowami, oprawa w kolorze antycznego brązu.
Długość z biglem ok. 5cm, zawieszki szerokość ok. 2cm



Długie bigle i zawieszki z fioletowymi sowami, oprawa w kolorze antycznego brązu.
Długość z biglem ok. 5cm, zawieszki szerokość ok. 2cm



9 komentarzy:

  1. Wszystkie przesliczne :) A najbardziej podobaja mi sie sowki te Twoje haftowane :):) Trzymam kciuki za jarmark i zeby pogoda dala Wam go przetrwac :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaa! Wszystkie cudne, ale mam słabość do broszek na agrafkach i długich bigli w kolczykach :) Trzymam kciuki za jarmark - Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie wszystkie fajne;)Ta w różowych odcieniach taka mi się najsłodsza wydaje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczne, zwłaszcza ostatnie fioleciki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Same urocze sówątka. ;) Przedostatnie podobają mi się najbardziej. (bo niebieskie) ;D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  6. ...sowy, sowy, sowy...kocham je! Nie mogę oderwać wzroku od tych cudowności!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)