sobota, 2 stycznia 2016

Salsation

Monika, która najpierw była Panią Moniką, a teraz jest dobrą Koleżanką :-) zamówiła u mnie tym razem nie zumbową biżuterię, ale taką z logo Salsation!

Wkrętki, wielkość ok. 12mm



Ponadto chciałam zaznaczyć, że takie internetowe znajomości jak moja z Moniką potrafią zdziałać cuda ;-)

Jakiś czas temu zostałam poproszona o wykonanie dość pokaźnego zestawu zumbowej biżuterii dla Agnieszki oraz jej koleżanki. Niestety po długim (naprawdę długim) czasie oczekiwania, po podaniu przez zamawiającą adresu do wysyłki(!) Agnieszka nie głosiła się po biżuterię...


Biżuteria dość specyficzna - pomijam wymiary - z logo Zumba! Cóż było robić? Jako, że sama nie obracam się w kręgach zumbowych, napisałam do Moniki...
Efekt jest taki, że z całego zestawu zostały mi jedynie naszyjniki oraz bransoletka (ta dłuższa)!

♥ Moniko, raz jeszcze serdecznie dziękuję Ci za pomoc!!! ♥

Osoby lubiące Zumbę serdecznie zapraszam - do nabycia są dwa naszyjniki z oczkiem ok. 3cm i regulowaną długością łańcuszka




oraz bransoletka (dłuższa - na dole) z symbolami i logo Zumba.


Śmiało piszcie, podam szczegółowe wymiary i długości!

4 komentarze:

  1. Świetny zestaw, dla zumbowych fanów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja też mam już jedną jego część :-). Dziękuję za wspaniałą współpracę.
    (P.S. Odnalazłam Panią na blogu a przecież sama kiedyś blogowałam. Z radością się ujawniam i pozdrawiam) Marlena N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, jaki ten świat mały :-)
      A ja zabrałam się za tworzenie wg naszych ostatnich ustaleń ;-)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)