wtorek, 26 lipca 2016

Zumba w innych barwach!

Biżuteria z logo i motywami Zumby pojawiała się już kilka razy, ale na życzenie Pani Marzeny powstały jeszcze inne warianty kolorystyczne, co niesamowicie mnie ucieszyło :-)
Szczególnie przypadły mi do gustu różowe serduszka z fioletowym ludzikiem w środku!

No i powstał taki zestaw...

Wkrętki wielkości ok. 8mm i 12mm
Bransoletki - większe oczka ok. 2cm, mniejsze ok. 12mm



A na dokładkę małe sówki :-)



Pani Marzeno, bardzo dziękuję za to zamówienie :-)

4 komentarze:

  1. Świetny komplet :) Prezentuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć nie mój też mi się podoba ;-)

      Usuń
  2. Bardzo fajniutkie :), idealne dla zumbowiczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mnie cieszy, że jednak trochę inny ten komplet niż dotychczasowe :-)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)