wtorek, 5 września 2017

Winobranie

Winobranie - święto Zielonej Góry - ruszyło w ten weekend.



Autorką tych przecudnie kolorowych obrazów jest Sylwia Gromacka - Staśko, która poprosiła o kilka naszyjników z jej winobraniowymi obrazami...

Miałam niesamowitą przyjemność pracować z tymi grafikami. Soczyście kolorowe, piękne, bajkowe, no i mogłam wykorzystać je jak chciałam ;-)

Tak wyglądają obrazy...







Tak prezentują się w mieście!


  (źródło)




A tak wykorzystałam grafikę do biżuterii...





















Cudownie kolorowe!
Wiem, ze niektóre mają już swoich Właścicieli, a o to przecież chodzi najbardziej :-)


Sylwia, dzięki serdeczne za zaufanie i takie kolorowe zamówienie!

8 komentarzy:

  1. Cudowne kolorowe wisiory! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - co jak co, ale kolorów to im odmówić nie można ;-)

      Usuń
  2. Piękne grafiki, a zamknięte w medalionach prezentują się fantastycznie!!! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - uwielbiam obrazy Sylwii! Wszystkie są takie właśnie bajkowe...

      Usuń
  3. Super kolorowa grafika, pięknie ja wykorzystałaś do swoich wisiorków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne naszyjniki ,takie kolorowe <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)